
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że decyzja Prorektora prof. Sienkiewicza zostały "wstępnie" zaakceptowane listy rankingowe z wydziałów. Zgodnie z Regulaminem przysługuje Państwu 14 dniowy okres na odwołania licząc od dnia 05.09.2012.
Odwołania należy składać w Prorektoracie ds Nauki
Osoby, które nie złożyły umowy zlecenie za całość lub część nadgodzin dydaktycznych przed wakacjami, proszone są o kontakt z Działem Ekonomiczno-Finansowym:
Roksana Przybytniak, tel. 62 30,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
.
Szanowni Państwo!
uprzejmie informuję, że termin składania manuskryptów (zaakceptowanych przez promotora) mija 28.09.2012
bardzo proszę o dotrzymanie terminu
Szanowni Doktoranci,
w załączeniu przesyłam HARMONOGRAM Sesji Sprawozdawczej wraz z pismem przewodnim Kierownika Studium Doktoranckiego.
Do 07.09.2012 harmonogram ten może jeszcze ulec zmianie.
Szanowni Doktoranci lat I-III !
Uprzejmie informuję, że osoby które w czasie trwania Sesji Sprawozdawczej (26-27.09.2012) będą brały udział w konferencjach lub stażach (Erasmus, InterPhD) są zobowiązane do złożenia stosownego podania o zwolnienie z uczestnictwa w SS SD.
Podania parafowane przez promotora wraz z załącznikami adresowane do Kierownika Studium Doktoranckiego należy złożyć w Dziekanacie do 07.09.2012.
Jest to termin nieprzekraczalny!